Így készülj az ünnepi rohamra, ha csomagot adnál fel

Így készülj az ünnepi rohamra, ha csomagot adnál fel

Utolsó frissítés: 2024-11-15

Így készülj az ünnepi rohamra, ha csomagot adnál fel.

Így készüljünk az ünnepi online-rohamra. Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen.

Így készülj az ünnepi rohamra, ha csomagot adnál fel



Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően.

A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.



Egy regionális futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte:



„A csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelten fontos a vásárlói tudatosság, a pontos adatok, és a csomagok gyors átvétele az automatákból.”

Így készülj az ünnepi, karácsonyi rohamra, ha csomagot adnál fel:

  • Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
  • A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
  • A legjobb az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.

https://freemix.hu/2024/11/14/ez-a-3-csillagjegy-igazi-penzmagnes-eljott-a-gazdagsag-jolet-ideje/

Kép: stock kép

Facebook oldalunk: ITT>>>



Post Author: Miklós Edit

Miklós Edit újságíró, főszerkesztő és szövegíró, a FreeMix.hu alapítója. Korábban Koronczay Editként ismerhették a nézők és olvasók. Több mint 25 éve dolgozik a médiában: az Echo TV, a Duna TV és a Magyar Televízió szerkesztő-riportereként kezdte pályáját, majd a Femina és a Cafeblog újságírójaként folytatta. Saját lapcsaládja ma már havi 3-4 milliós olvasottsággal működik. Célja, hogy írásaival inspirációt, erőt és pozitív energiát adjon az embereknek. A szakmája egyben a szenvedélye is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük