Kedvenc sportos márkáink

Kedvenc sportos márkáink

Kedvenc sportos márkáink

Amikor vásárlás során egy-egy termék mellett döntünk, nemcsak annak funkcionalitását vesszük górcső alá, hanem számos más jellemzőjét is. Az elvárásainknak maximálisan meg kell felelnie az adott terméknek, legyen az bármi. Lehet videókártya, cipő, autó, szúnyogriasztó, kávé, a lista végtelen. Számtalanszor a termékek márkája alapján hozzuk meg a döntésünket a vásárlás során, még akkor is, ha emiatt kissé mélyebben kell a pénztárcánkba nyúlni.

Ez azért van, mert ha már volt dolgunk az adott márka egy másik termékével, akkor fejben „borítékoljuk”, hogy ahhoz hasonlóan fog beválni. Így eshet meg, hogy a kiszemelt áruból végig sem nézzük a teljes kínálatot. Ha egy bolt polcai roskadoznak például az öblítőktől, nem szagoljuk végig az összeset, hanem rögtön a „favoritot” célozzuk meg. Ha esetleg meglátunk az adott márkától egy új illatot, azt természetesen megszagoljuk, és ha tetszik, ki is próbáljuk. Az, hogy egy másik márka is piacra dobott egy vaníliás-levendulás-barackos, orchidea jegyekkel rendelkező öblítőt, az sok esetben teljesen érdektelen, hidegen hagy minket. Ezt nevezi a szakirodalom márkahűségnek. A terméken lévő logó alapján feltételezzük, hogy ugyanolyan minőséggel kápráztat majd el minket, mint a márka másik terméke. A márkához tehát hozzátársítunk jónéhány, számunkra fontos termékjellemzőt, még akkor is, ha a márka szóban forgó termékét még nem próbáltuk. Az öblítő esetében könnyű dolgunk van, de nem mehetünk mindig az orrunk után!

A vásárlás hatással van a gyártásra

A márkanév, és a logó nemcsak iránymutatást nyújtanak a vásárlónak, hanem erősen befolyásolják is. Ezzel nincs is semmi baj, hiszen ez tartja versenyben a gyártókat. Arra késztetik őket, hogy minél magasabb minőséget és felhasználói élményt nyújtó termékeket állítsanak elő, hogy kiemelkedjenek a konkurenciából. A gyártók célja értelemszerűen az, hogy a saját márkájuk felé csábítsák a keresletet, kizökkentve egy konkurens márka iránt táplált hűségéből. Ez pedig határozottan jó a vásárlónak, mert egyre több kiemelkedő minőségű termék közül válogathat.

Az öltözködés terén sincs ez másként. Öltözködési szokásaink is nagymértékben függenek a kedvenc márkáinkhoz fűződő ragaszkodástól és a márkával kapcsolatos elvárásainktól. Általában magas minőséget várunk el a márkáktól, és olyan ruházatot szeretnénk, amelyik azon túlmenően, hogy ellátja az alap funkcióit, divatos, kényelmes, sportos vagy éppen elegáns.

Márkák, amik már beváltak

Színes és fiatalos

A Redfield márka tervezői elsősorban a sportos vonalra koncentrálnak. Szívesen nyúlnak élénkebb színekhez, és nem félnek erős kontrasztokat alkalmazni a ruháikon. Palettájukon ugyanakkor jelen vannak a visszafogottabb, szolidabb, egyszínű darabok is, így bárki megtalálja a saját stílusának megfelelő öltözéket.

Letisztult és kényelmes

A North Sport mindenféle felesleges sallangoktól mentes, letisztult stílusú melegítőit elég csak megérinteni, és tudjuk, hogy minőségi ruhadarabbal van dolgunk. Nyugodtan mondhatjuk, hogy igazi klasszikus stílust követnek, kifejezetten a kényelemre koncentrálva. Shortjaik ugyanezt a kiemelkedő minőséget képviselik. Azokat a típusú ruhákat alkották meg, amik már az első pillantásra, ránézésre kényelmesek.

Mindig és mindenhol

Az Adamo kínálata rendkívül szerteágazó. Felöltöztet éjjel és nappal – hiszen megtalálható náluk a kényelmes pizsama, valamint a sportruházat egyaránt. Felöltöztet tetőtől talpig – mivel minőségi zoknikat éppúgy gyártanak, mint trikókat. Végül pedig felöltöztet földön és vízen. Akár szárazföldi- akár vízi túráról van szó, mindenre van divatos, kényelmes és minőségi megoldásuk. Úszó shortjaik mindenképpen kiemelendőek, hiszen ezeknek a ruhadaraboknak a különféle fazonjai a mai napig megosztják a férfitársadalmat. Prémium anyaguknak köszönhetően kényelmesek, és gyorsan száradnak. Mindenki talál a kínálatukban az ízlésének megfelelőt.

Mellények terén is jeleskednek. Túrázás, természetben űzött sportok során ezek alig akadályozzák az embert a mozgásban, a praktikus zsebekbe pedig mindent könnyen hozzáférhetően elrejthetünk.

Sportos és elegáns

A Hajo márka stílusát tekintve a kompromisszummentes egyszerűség felé evez. Galléros pólói a sportpályák mellett az irodákban is megállják a helyüket. Kollekciójuk klasszikus, elegáns, időtálló irányvonalat követ. Aki a sportolás közben nemcsak a teljesítményével, hanem a stílusosságával is szeretne kitűnni, mindenképp tegyen velük egy próbát.

Vidám és extravagáns

A Jack&Jones szintén igazi mindenes. Bátran játszik a színekkel, ami különösen jellemző a pólóikra. Innovatív, extrém megoldásokkal dobják fel őket, és tökéletesen használják a színek közötti kontrasztokat. Büszkén használják a nagyobb méretű márkajelzéseket is – ezzel is hirdetve a rájuk jellemző magas minőséget. Természetesen az egyszínű ruhák kedvelőire is gondolnak. Farmernadrágjaik, dzsekijeik visszafogottabb, mégis divatos irányvonalat követnek.

A fenti márkák nemcsak termékeik minőségével, hanem termékeik nagyságával is kitűnnek! Ezen gyártók ugyanis kiemelt figyelmet fektetnek az átlagtól nagyobb termetű férfiak öltözködési igényeire is. Méreteik nem állnak meg az XL/XXL-nél, egészen extrém méretekben (akár 8-10XL) is gyártanak ruházatot!

Vendégcikk

Kedvenc sportos márkáink
Kedvenc sportos márkáink

Post Author: FreeMix

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük