Miért imádjuk annyira a Forma–1 világát?

Miért imádjuk annyira a Forma–1 világát?

Egyesek azt állítják, a Forma–1 nem sport, hanem pusztán egy mérnöki megmérettetés. Mások úgy vélik, hogy számos más motoros sportverseny, mint a NASCAR, a Rally Racing vagy akár a Formula–2 sokkal versenyképesebb, mint a Forma–1. Megint más aspektus szerint az F1 egy csodálatos üzleti modell, szórakoztató csomag és milliárdos iparág. De ha az F1 nem olyan vonzó, mint más hasonló sporttársak, miért erről beszélünk leginkább? Akkor vajon miért olyan népszerű a Forma–1 világa? Miért szeretjük ennyire?

Miért imádjuk annyira a Forma–1 világát?
Miért imádjuk annyira a Forma–1 világát?

Miért követi az egész világ?

A NASCAR a legtöbb ember által követett motorsport az Egyesült Államokban, viszont a Forma–1 a második legpopulárisabb sport az egész világon, kizárólag a futball előzi meg. Nem véletlenül, az F1 öt kontinens 19 országában zajlik. Ez az egyik oka annak, hogy az F1 annyira közkedvelt.

Egy világhírű brand, amely nem szégyelli magát reklámozni és propagálni világszerte. Azt mindannyian tudjuk, hogy a Forma–1-ben az aerodinamikáé a főszerep, vagyis mindig a gyorsabb autó nyer.

Ez egy olyan csapatverseny, amelyet egyének vívnak. Amint a verseny elkezdődik, a személy irányítja a viadalt, de bármennyire is ügyes a favoritunk, egyszerűen nem nyerhet a csapata nélkül.

Képzeljük csak el, hogy a Nokia, az Apple, a Samsung és a Sony közvetlen versenyben vesz részt annak meghatározásában, hogy vajon ki tudja megépíteni a legtutibb mobiltelefont. Pontosan ennek megfelelője az, ami minden évben történik a Forma–1 terepén.

A Red Bull, a Ferrari, a McLaren, a Mercedes, a Williams és a többi gyártó egy mérnöki bajnokság résztvevői, akik azon versengenek, hogy ki tudja megépíteni a leggyorsabb versenyautót. És hát ez a nagyszerű autómobil általában meg is nyeri a futamot.

A másik érdekesség, hogy minden sportnak vannak bizonyos előre meghatározott szabályai, amelyek alapján működnek. Ez nem vonatkozik a Forma–1-re. Több mint 100 éves versenytörténetre tekinthetünk vissza, és ez idő alatt számtalan szabályváltozás történt.

Az F1 „arca” folyamatosan változik, és ez bizony vonzza a tömeget. Egy dolgot, amelyet minden egyes csapat használ idén, simán betilthatnak a következő évben.

Mindannyian imádjuk a Forma–1-et, mert a versenyzés izgalmas. Szeretjük, mert az ember és a gép végső összecsapását valós perspektívába helyezi. Nagyon kevés olyan sport létezik, amelyben a résztvevő újra és újra a halál árnyékában küzd, és a Forma–1 az egyik ilyen.

Megdöbbentő az az emberi akaraterő, amely ehhez a próbatételhez szükséges. A Forma–1 egyedülálló, esztétikai szépséget visz egy olyan sportágba, ami egyébként teljességgel sztereotip.

A Forma–1 lehet technikai jellegű, de nincsenek játékvezetők, akik rosszul ítélnek, nincsenek pontozókártyák, nincsenek időkorlátok és nincs színészkedés.

Cégeket, magánszemélyeket, nemzeteket, férfiakat és gépeket hoz össze. Ezért olyan népszerű, és a Forma–1-ben mindezek ellenére az ember az első, aki átlépte a határt. Ezért szeretjük.

Mit tehetünk, hogy kimutassuk a határtalan rajongásunkat?

Van egy tuti tippünk, ugyanis van egy hazai Forma–1-es birodalom, a FansBRANDS, az első és egyetlen magyar üzlet és webshop, ami kizárólag Forma–1-es termékekre szakosodott, és azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy a több ezres tételt számláló raktárkészletükkel és a hatalmas gyártói háttérrel csillapítsák a száguldó cirkusz szerelmeseinek éhségét.

Csak nézz rá az egyedi Mercedes sapka kategóriára, és meglátod, a lélegzeted is eláll. Több ezer van raktáron, és teljesen mindegy, hogy ki a rajongásod alanya, megtalálod az általa hordott ruhadarabot.

Ingyenes szállítás Magyarországon belül bárhova. Biztonságos fizetés. VIP tagság lehetősége minden drukkernek. Minden rendelés mellé ajándék is jár. 180 napos visszaküldési lehetőség.

Kizárólag eredeti termékek találhatók az áruházban, így nincs felesleges para – az izgalmat tartogathatod a versenyekre!

Partner cikk

Post Author: FreeMix

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.